June 3, 2011

KMKN pulak.

hah. ni pulak team rugby kat KMKN. tempat aku buat foundation. satu team yang hebat jugak. tapi cabaran aku ngan team ni is ramai budak yg baru start nak main mcm aku mse form 4 dulu. tapi aku tgk sume ade bakat. ade semangat. team kali ni agak ramai bilangan die. ahha. tapi fun lah. training pun seronok je ramai ramai :)

mse ngan team ni role aku da lebih kurang mcm coach. turun kn ilmu ilmu yg ade kt player player bru nak belajar. biar sme sme hebat kan. we play as a team. tapi player yg hebat hebat yg dah lme ramai jugak. tercabar jugak aku. nasib baik position aku x de orang main. tapi sekarang da ade budak baru masuk yg ade main position aku.so kne la compete an. i'll do my best to be selected  for tournament in july.

team ni pun lebih kurang mcm THIRD JUMBO. chemistry kitorang kuat. cume lambat sikit lah nak form. gambar di atas diambil sebelum kami bergerak ke sekolah yang kami buat friendly. kalah teruk jugak lah sebab ramai blum ade experience main. ahha. x pe blaja dari kesilapan. tapi walau ape pun aku akan pastikan team ni menang tournament july nanti.go KMKN!

toodles~~

No comments:

Post a Comment