July 31, 2011

Final Examination Result (Semester 1)


Gambar diatas adalah keputusan peperiksaan akhir semester 1 aku yang lepas. Maaf lah gambar tunggang terbalik sebab tidak tahu macam mana nak pusing kan ;p
 
Keseluruhannya aku agak berpuas hati dengan keputusan yang aku dapat ni walaupun tidak sempurna 4.00 . Kiranya agak setimpal lah dengan apa yang aku usahakan. Namun hati aku ada rasa sedikit iri hati dan tidak tenang kerana cemburu dengan rakan rakan yang lain yang berjaya memperoleh markah sempurna 4.00. Tapi walaubagaimanapun aku masih bersyukur kepada ALLAH kerana ALLAH telah memberikan aku apa yang sepatutnya. Mungkin sedikit kekurangan ini adalah dugaan atau balasan atas dosa yang aku lakukan. Jadi aku akan terus berusaha untuk mencapai 4.00 bagi semester 2 ini. amiinnn :)

3 comments: